sunnuntai 24. toukokuuta 2009

WAU!!!

Tänään oli tosi kiva päivä Kiitos Sadun, Hannen sekä kumppaneiden-siis Itä-Suomen askartelutapaaminen takana päin... "Muutama" leimakuva tuli leimattua ja jonkin verran jutusteltuakin =) Ilman muuta jos mahdollista oon seuraavankin kerran mukana!

Muutama uusi leimasin ja jotain muuta pientä mukaan lähti.. mutta tavaroista kaikista ihquinta oli Korttipuoti Tiinan vappu arvonnan palkinto! Siis aivan mielettömän ihana puketti tuli! Tossa lehtiössä on toinen toistaan ihanempia miltei pahvia, osa glitteriä osa ei (72kpl)(suosittelen!) Apinaleimasin settiä oon ihaillu ja nyt se on MUN! Ja sit viel noi miniruusut <3 sekä naru! Eiköhän kaikille löydy käyttöä!



Tiinan ihana enkeli tyttökin liihotteli meille ja tulihan sieltä Mihannastakin... mutta niistä enemmän toisen kerran!

6 kommenttia:

  1. jep, kiva oli käydä vaikka tosiaan myöhästyin joten meni suurin osa aika hukkaan.
    kivan paketin sait!

    VastaaPoista
  2. Oli kyllä ihana nähdä:)
    Kunhan mä sinne päin pitäjää eksyn seuraavan kerran niin mä tuun papereitteni kanssa käymään;)

    VastaaPoista
  3. Huomenta :) Lehtileikkuri samassa jamassa ku aiemminkin, mut ehkä joku päivä vielä...
    Haaste olis sulle mun blogissa.

    VastaaPoista
  4. Paperi40: No onneksi kerkesit ees pyärähtää =)
    Satu¤; Mie oottelen sua jo!
    Hanne: Parempia päiviä ootellessa =)

    VastaaPoista
  5. Oli tosi mukava tavata sunnuntaina! Olet ihan älyttömän mukava immeinen. =)

    terkuin Johanna vastapäätä pöytää (tosin ei siinä paljon ehtinyt istumaan)

    VastaaPoista
  6. Johanna: Kiitos samoin mukava sinäkin! Oli tosi kiva jutskata, toivottavasti nähdään toistekkin!

    VastaaPoista

Kiva, kiva kun kommentoit =)